The One and Only
Al-fatihah buat sahabat kami, Hafizi..
Sunday, January 22, 2012 • 1/22/2012 12:59:00 AM • 0 comments

Assalamualaikum. Hari nie aku pergi kerja seperti biasa dalam pukul 1.50 aku sampai. Kira lewat jugak lah aku sampai. Masa aku susun barang-barang, Fazila dengan Mimi datang Guardian cari aku. Dorang kata Hafizi dah meninggal dunia baru je tadi. Ya Allah ! Aku terkejut sangat. Apakah betul ? Yela, takkan bab mati-2 ni nak main-main kot kan. Aku cepat-cepat bagitahu kakak sekerja aku, aku nak keluar nak pergi melawat kawan yang meninggal dunia. Kakak tu bagi aku pergi tapi jangan lama-lama. Banyak kerja yang kena buat. Aku menangis. Dia kawan kitorang, Hafizi kawan kami semua, dia baik sangat. Dia friendly, dengan semua orang dia kawan. Aku pernah satu kelas dengan dia masa form 2. Ya Allah, tempatkanlah Hafizi ditempat orang-orang yang beriman. Semoga dia dapat jawab soalan-Mu di alam sana dan tenang setenangnya disana. Al fatihah untuk arwah. Setiap yang hidup pasti mati :'( Subhanallah..

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa