The One and Only
Kerjaaaa !
Friday, January 20, 2012 • 1/20/2012 12:39:00 AM • 0 comments

Ini post aku yang ke 350. Hari nie aku nak cecite sikit pasal kerjaaaaaaaa. Aku suka kerja kat situ. Suka dapat kenal dengan dorang semuaaa :') Suka dapat belajar macam-macam perkara. Aku sayang dorang seperti mana aku sayanggg classmates aku :') Pergh aku rindu kawan-kawan aku mase sekolah duluuu ! Cikgu-cikgu, dan semua warga sekolah lah aku rinduu. Pertemuan berakhir dengan perpisahan kan :') Aku bersyukur dapat kenal diorang semuaa !
*cikgu <3*

Okay, kita sambung entri untuk hari nie mengenai kerjaaa ! Gambar diatas sekadar penenang jiwa jer. HEHE.   Dalam banyak-banyak pekerja kat tempat aku kerja tu, orang yang paling aku rapat  sekali adalah KAK JEHA. Sampaikan Fadilla kata diaa jealous tengok aku asyik berkepit dengan Kak Jeha sedangkan dulu selalu dengan dia. Okay sorry Fadilla, aku takde niat pun nak singkirkan kau ! Kau tetap kawan karib aku selamanyaaa :') Aku suka Kak Jeha sebab dia jenis yang selamber dan open-minded. Kitorang bertukar-tukar story. Rahsia aku menangis pun, dia sorang je tahu , takde sape yang tahu.

Mase aku nangis ari tu, boss aku takde. So mase aku cuti semalam, ade salah seorang pekerja bagitahu boss yang aku ade menangis. So, Boss tanya Kak Jeha pasal aku.

Boss : Jeha, kamu kan rapat dengan Aqilah, takkan kamu tak tahu sebab apa dia menangis hari tu.
Kak Jeha : Saya rapat dengan dia pun, dia tak bagitahu pun kenapa dia menangis. Hari tu banyak kali saye tanye dengan Sai tapi dia tak jawab pun.
Betullah tu ape yang kak Jeha kate. Dia memang ada tanya aku banyak kali kenapa aku menangis. Tapi memang aku tak jawab. Tapi dia tak bagitahu pun yang akhirnye, aku bagitahu dia jugak pasal ape aku menangis. Terima kasihlah Kak jeha sebab rahsiakannyeee :') Tu pun, boss aku suruh Kak jeha tanye aku kenapa aku menangis. Aku kate diam-2 je. Fuhhhh nasib boss aku tak berani tanya aku sendiri :P Taknak aku bagitahu ! :-/



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa