The One and Only
Tak shuke mejis !
Thursday, January 19, 2012 • 1/19/2012 12:52:00 AM • 0 comments

Hello followers ! You are awesomeeeeeee :D Fist of all, terima kasih sudi follow tanpa dipaksa :P HEHE. Korang terrbaiikkk ! Oh ye, sorry okey kalau blog nie guna kata diri 'aku' kepada pembaca yang lebihhh tuaa dari saya tu. Hoho..

Hari nie aku CUTI. Tak kerjaaaa so I'm freedom. Lol. Pagi tadi gua bangun daripade tidur buat ape yang patut pastu tidur balik. Then ayah aku tanye lah tak kerja ke, aku kate cutii. HAHA, ayah aku pun buat muke, nape tak cakap dari tadi. Yelah kan ayah aku nak pergi kerja awal so sebab dia nak kene hantar aku gi kerja lagi tu yang lambat sikit. Dah ayah aku tak tanye kan macamana nak bagitahu. HEHE.
Petang tadi aku keluar dengan jiran aku, serangkap kawan sekolah rendah dulu, sebaya dengan aku. Kitorang jalan-2 dan makan maggi :) HAHA. lamaa dah tak makan maggi. 2 tahun dari form 4 - form 5 tak usik maggi taw :)

Malam pulak aku kena tegur dengan ayah aku. Sebab apa? Bil telefon meningkat. kena bayar rm 100++ something berape entah,. Aku guna prepaid sebab taknak lah kena bebel lagi dengan ayah aku, tapi aku ambik kredit , ask topup kat number ayah aku yang satu lagi tu jugak. HAHA. Memey lah kena ~

Then ayah aku suruh guna bil je terus. Ohmagaddd, taknak ah. Nanti bil menaik lagii , kena bebel lagi. Wahahaa. Tapi ayah aku cakap elok-2 tadi. Bebel care sopan sebab ayah aku mana pernah marah aku. Lepas nie taknak dah mintak topup kat number ayah aku yang satu lagi tu. HAHA. ~


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa