The One and Only
Today is beautiful
Tuesday, January 17, 2012 • 1/17/2012 08:07:00 PM • 0 comments

Assalamualaikum semua. Sebelum baca, jawab salam dahulu :P
Hari nie aku kerja pagi :) Ayah aku semalam yoy'yoy'oo jer cakap besok nak pergi awal. So aku cakaplah, takpe la, boleh gi naik bas. HAHA. selamberrr jerr :P

Tapi hari nie ayah aku jugak yang hantar. Tahu pun nak hantar aku. Huhu :) Hari nie kakak yang marah-2 aku semalam tetibe baik giler giler dengan aku. Apesal ? Aku rase aku tak bagitahu pun sebab apa aku nangis semalam.. Semua orang tak tahu melainkan Fadilla dan orang yang baca blog nie :) HEHE .

Hari nie aku senyum jer sebab budak tuh senyum kat aku. HAHA. gatal. Diaa handsomeeee la. Dia senyum lagi handsomeee :) Aku kenal dia pun sejak dia beli barang dekat Guardian, kedai tempat aku kerja. Lepas tu selalu lah jumpaa. Tiap-tiap hari. awww :P Kisah aku dengan dia pulak tak payah cerita lah. MALU :']

Apa tu Guardian ? Yyeahh, ia satu tempat yang jual pelbagaaai barang. Macam-macam ade. It's for healthy and beauty :) Cosmetic, make up, shampoo, shower, gel, sikat, coklat/gula-2, ubat batuk, ubat apa-apa jer lah, semua ade kat sane, condom, penimbang berat, brands, innershine, pregnant test, pad, dan BANYAK LAGII. Datang lah sana baru tahu. Gilo apo den nak taip semua sekali. Sampai besok tak habis. HEHE.
image

Oh yee alhamdulillah, hari nie baik-baik jer, tak short. :') Aku akan lebih berhati-hati lagi lepas nie. Nanti ada cerita lagi kite share lagi okey ? :) Sharing is caring :P Byeee stranger, and Hello new followers :'D

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa