The One and Only
Eight days !
Tuesday, February 21, 2012 • 2/21/2012 11:19:00 AM • 0 comments

Hello guys, It's 11.12 am already and I've to go to my work at 1 pm and I'm readyyyyyyyy ! whoa saya ada LAPAN hari lagi dan pastinya aku sangat merindui Guardian the healthy and beauty shop lepas nie :')
Aqilah Zahirah bt Zulhisham,
[my address]

Guardian Retail Pharmacy (M) Sdn Bhd
Lot G-10 Giant Hypermarket (Ulu Kelang)
Lot No 13793 Jalan Changkat Permata
Taman Permata 53300 Kuala Lumpur.

U/p : Pn Norhana
                (Executive In Charge)

Puan,

NOTIS PERLERAKAN JAWATAN (CASHIER)

Saya seperti nama diatas menyerahkan surat ini sebagai notis berhenti kerja sebagai Cashier di Guardian Ulu Kelang berkuatkuasa 28 Februari 2012

Dikesempatan ini saya mengucapkan ribuan terima kasih atas peluang yang diberikan pihak puan untuk saya bekerja di sini.

Segala kesulitan amatlah dikesali.
Sekian, terima kasih.

Yang Benar,

……………………………………
(AQILAH ZAHIRAH BT ZULHISHAM)

Lepas nie nak sambung belajar memandu yang dah lama bertangguh tuuu. haha. InsyaAllah.. Then aku kena jadi babysitter for my little brother and he is 10 month ! K chowwww :)

 

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa