The One and Only
I wish you all the best
Sunday, February 19, 2012 • 2/19/2012 12:11:00 AM • 0 comments

Alhamdulillah, my love and I berbaik semula :') Lol. And you know what, I've accept 'miss hacker' . Who's miss hacker ? She is someone who I call her 'orang ketiga'. I can forgive you but I cant forget what you did with my relationship. Tapi aku bukan serius pun dengan dia. KOT.. sebab sekarang nie aku fikir kerja dan nak sambung belajar.

Lagipun Aku bukan rapat sangat dengan perempuan tuh. Sekolah je same tapi lain kelas. Dia new student la time 2011. uhh maybe. Lupe lah tapi dia memang baru so aku tak kenal pun perangai dia. Dan Kak Tona selalu pesan jangan percaya sangat manusia nie, kadang-kadang kawan sendiri boleh tikam dari belakang. Thanks sis, I'll always remember your advices.

Aku sayang giler kawan-kawan aku, kakak-kakak Guardian :') Betul jugak kata dorang, alhamdulillah dorang selalu bagi semangata and sokong aku, kalau takde dorang aku tak kuat macam nie :D Kak Koja kata, " Setakat kerja macam no comment lah, nanti kalau dah masuk Universisti macam-macam lagi orang yang kita boleh jumpa, orang yang lebih baik daripada dia banyak lagi"

Kak Jeha pulak kata, " Sekarang nie korang sebenarnya cinta monyet. Cinta yang sebenar-benarnya adalah masa korang umur 23 tahun keatas. Baru korang tahu cinta yang sebenar. Aku tak paham langsung orang muda bercinta nie" ...  HAHAHA. Kak Jeha nie umur 24 tahun and dia sangat matang dan kalau kawan dengan dia boleh mematangkan diri kita nie. HEHE. Love you akakk :')

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa