The One and Only
Fesbuk
Friday, March 30, 2012 • 3/30/2012 10:25:00 PM • 1 comments


Salam. Tadi adik aku yang umur 6 tahun panggil tapi aku buat dek (tak tau) jer.. then dia panggil pula adik aku yang form 3. Adik aku yang form 3 tu pun pergi lah kat dia..kitorang panggil dia 'Y' sebab nama dia zuhair.

Athirah : Apa panggil-panggil ?
Y  : Macamane eja facebook ?
Athirah : nak buat apa ?
Y :  cepat lahh..
Athirah : Kau nak buat apaaa ?
Y  : wai nak buat facebook.
Athirah  : haaa? Tak payah !
Y  : Alaaa wai nak buat facebook wai punya.
Athirah  : Tak payah kau kecik lagi. Sibuk jeee..
Aku  : Hahahahahahhahahahahhaa.
Hadoi tergelak aku dengar my bro cakap macam tuh. Mana lah dia belajar semua ni, kecik-kecik lagi nak buat facebook. :P

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa