The One and Only
Seandainya..
Sunday, April 1, 2012 • 4/01/2012 12:43:00 AM • 0 comments

Ya Allah seandainya hari ini hari terakhir buatku..
Kau ambillah nyawaku dalam keadaan yang beriman,
Aku ingin pergi dengan membawa segala ibadah dan keimanan yang telah aku pelajari di dunia Mu ini,
yang penuh onak dan duri..
Kekangan dan rintangan..
Setiap insan pasti akan menemui MATI..
Kerana mati itu Pasti..
Cuma kita tidak tahu bilakah hari tersebut..
Jika aku mengetahuinya,
sudah tentu segala amal kebaikan akan ku lakukan..

Ya Allah, seandainya masih panjang perjalanan hidupku..
Engkau masih memberi ku peluang hidup di dunia yang penuh flora dan fauna..
Dunia yang kelam akhirnya..
Tolonglah..
Berikanlah aku kesempatan untuk membuat ibu bapa ku bangga..
Berikanlah aku peluang untuk membalas jasa mereka..
Berikanlah aku peluang..

Ya Allah..
Berilah aku petunjuk supaya apa yang aku lakukan semua ini..
adalah jalan TERBAIK.
InsyaAllah..

Bukakanlah pintu hatiku..
Kadang-kadang aku cemburu dengan wanita yang betudung labuh..
Tolonglah bukakan pintu hatiku ini..
Aku masih mahukan trend terkini.
Tapi sampai bila..
Aku teringin berkawan dengan para' ulama'
yang seiring dan selalu menasihati aku ketika aku sesat..
ketika aku jatuh..

Ya Allah, berilah aku peluang itu..
Aminn..

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa