The One and Only
closing punya pasal..
Saturday, May 5, 2012 • 5/05/2012 11:36:00 PM • 0 comments

Tumblr Quotes Love

Salam 1 Malaysian and holla readers ! Okay esok ahad dan aku sangatlah takut. Takut sangat. sangat takut. Sebenarnya takde apa nak ditakutkan. Aku nervous. ulang balik, NERVOUS. well, bolehlah baby group kata closing tu senang jer and bla..bla..bla.. Tapi bila aku nak practice, suara tak keluar. Tadi semua dalam kepala hilang. Hadoiii. bengang gile ah. bengang dengan diri sendiri. :'(

Tumblr Quotes Love

Petang tadi ada janji dengan Nadz nak jumpa kat bumbung biru tapi tetibe dia dah tercampak kat Ipoh. what?! Okay, shock tahuuu ! dah tu cmne nie? :( So, aku paksa fawo datang bumbung biru. HAHA, lantak kau la, sebab hari tu dia pakse aku gi office. sekarang nie aku lak paksa dia. ok DEAL. Then ajak Marisa sekali lepak. Iera datang sekejap jer . dia kena gerak kuala selangor. Haih. So petang tuh lepak dengan Fawo and Marisa.

Then malam tuh aku nak practice buat closing tapi tak terkeluar. rasa macam kabut gila ah. tinggal berapa jam jer nie. Then aku call haiqal ajar aku closing. Haiqal dari pwtc tuh terus gi kedai makan yang dekat2 dengan sekolah. malam tu jumpa Haiqal. Dia pun ajar la sikit2. Tapi, tak menjadi jugak :( maybe sebab aku kelam kabut sangat kot tu yang semua hilang dalam kepala hotak nih.
Tumblr Quotes Love

Okay, sekarang nie tarik nafas, hembus. rileks. chill. HAHAHA. Anggap je closing tuh sesuatu benda yang BEST. Seronok dibuat. Just for fun. anddd HOBBY ! 

Harap-harap esok berjalan dengan lancar. Amiinn Ya rabbal al Amin ! Semoga tiada halangan dan rintangan yang berlaku. Semua bergantung kepada Allah. betulkan niat. Semoga berjaya semua :') Hebaaattt heyy !

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa