The One and Only
Not in the mood !
Tuesday, May 8, 2012 • 5/08/2012 11:44:00 AM • 0 comments

Holla guys. Okay nak post pasal semalam. - ISNIN. Actually malas gila nak pergi office. sebab pertama, mak. sebab kedua, memang takde mood ! tak dapat dikesan apa sebab.

Dan hari nie jugaaaakk UPU RESULT is out. Ramai gila orang check. internet jadi lembab yang amat. Then finally dapat gak check. urghhh TAK DAPAT ! :'( Tapi it's okay lah , setiap apa yang Allah tentukan pasti ada hikmah. :')

Dengan takde mood nie terpaksa pergi office jugak. Nasib baik Kamil baik. Ambik kat rumah. Then nak taknak pergi jelah office lagipun ada SGM hari nie.

Sian Nadz ! dia sampai banjir sebab tak dapat upu. huuuu ~ chill nadz, InsyaAllah ada jalan terbaik ! aku pun SEDIH sangat tak dapat upu. TERPAKSA pergi matrik ! sedih sangat nak tinggalkan member2 gile2 ney, sedih nak tinggalkan kuala lumpur ! berat sangat nak pergi matrik ney. berat. :'( Tapi aku dapat perakaunan. aku minat akaun. aku suka. aku nak. tapi jauh sangat. "hujung dunia". huhuu

Okay, kat office memnag takde mood. tapi time sgm, mood baik datang balik. mood happy dtang balik. sebab tengok nadz and ain berlakon. HAHAHAHA. lawak dowh nadz ajak ain gi shopping. hahaha. Baby group memang best !

On the way balik rumah pukul 8 malam. memang realise tension. HAHA. Nadz,marisa and ain buat kerja giler. ade ke patot terjerit2 dalam kereta. nadz gila dia jerit "sape nak kahwin dengan aku". haha. lawak betol ah. lagi2 time myvi sebelah usha. haha bengong betol. wahaha. tu memang lawak,tak pernah dibuat. Lakonan semata-maat. haha.

p/s: thanks kamil hantar balik walaupun tak sampai depan rumah. haha. kecoh aku boleh jalan sndiri lah. puihh. haha. NADZIRAH, MARISA, AIN, korang best !! haha.



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa