The One and Only
careless
Thursday, August 16, 2012 • 8/16/2012 02:30:00 PM • 0 comments

Home sweet home- Tak macam kat KMP. Jauh beza. Sebab kat KMP kalau set jam (alarm clock), musti aku dengar bunyi.Then dengan malas,aku pun paksa diri aku untuk bangun. Di rumah pulak, even aku set jam pun tak dengar apa-apa. HAHA. Best lagi biarkan aku baring atas katil kesayangan dan bantal-bantal yang empuk nih. Hihi. Oh ohh dulu, aku jarang bangun pagi. Tak biasa,paling awal pun around 11 am. But, I've someone special yang tak jemu-jemu kejutkan aku pagi-pagi. Dalam pukul 6 pagi! dia kejutkan aku solat subuh. Rindu semua tu! But now,..everything have been changes. He's not text me at all. Actually, since aku merantau ke 'hujung dunia' lagi,aku dapat merasakan yang kami tak lama lagi akan renggang. And that's why lah hati nie rasa berat sangat nak kesana. Because of you? Yeah maybe.hee. Masa mula-mula aku berangkat ke Perlis, yeah for sure lah we always texting, from morning till night. always. and, for a long conversation, I feel lama kelamaan dia makin jauh. Yyeah, of course lah kan cos he's already continue his study and he have someone special at his study.maybe. and, of couse. I know at all cos.. I know it! I've alot of experience bout it. So 'that girl'  will be replece me.HAHA. hmm it's okay. Im okay :') Ive alot of memories with him already, he's my best buddy (=
Hari nie lepak dengan Nadzirah and Haniza and..Hanani,maybe. I miss them alot ! :) fullhouse,wait for me ! and, so sad @didyyana can't join :( next time maybe.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa