The One and Only
Hi. We are KMPians Generasi 13 :)
Wednesday, November 21, 2012 • 11/21/2012 10:09:00 PM • 0 comments

Cover Photo

Gambar ini diambil pada hari orientasi. Beribu-ribu pelajar KMP sedang membuat KMP 13 gergasi dengan pertolongan oleh Ahli JawatanKuasa Orientasi (AJKO) di padang bola sepak KMP =)

Pada 18 November 2012 - 21 November 2012 telah diadakan Karnival Kokurikulum Matrikulasi (KAKOM) . Maka dengan ini, Matrikulasi di seluruh negeri telah bertanding dengan bersemangat sekali yang dianggotai oleh pasukan tenis,bola sepak,kwad kaki,bola tampar, bola keranjang, menyanyi, apa lagi ek?.. dan, lain-lain - semua acara sukan laaa. Tak ingat dah apa. Hihi.

Dan, Tahniah kepada KMP kerana telah memegang 4 emas :'D dan mendapat tempat KEEMPAT daripada 14 buah matrikulasi :)


Dan berharap, keputusan PSPM juga dapat melawan semua matrikulasi di seluruh negeri. Semoga KMP dapat top 4 juga dalam keputusan final PSPM1 nanti. In Sha Allah. Amiin ! :)

Lagi 4 hari lagi saya dan seluruh warga matrikulasi akan kembali ke matrik. Cuti dah nak habis :( Semoga sem 2 lebih gempaaakk ! KMP terbaiiikk ! Warga KMP pun semua terbaaiik :) Of course la, siapa tak kenal kan Perlis Matriculation College. heee. The best of account.

p/s : Esok saya ada JPJ Test. Doakan saya Lulus okay? Nak bawak balik P ke KMP nanti. Hehe. Bukan nak menunjuk, tapi taknak habiskan duit parents lagi. kesian diorang :'( Ya Allah, sesungguhnya aku lakukan semua ini kerana mu, Ya ALLAH. Harap dapat lesen P esok. Amiin.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa