The One and Only
Hujaaaaan :)
Saturday, November 17, 2012 • 11/17/2012 12:06:00 PM • 0 comments

Pagi nie aku bangun awal ! Pukul 9 pagi. HAHA. awal lah jugak dari selalu. Aku bangun awal pun sebab semalam kakak aku dah warning sama ada nak follow dia pergi turun KL or memandu. Aku pilih nak follow kakak aku. Then, aku call cikgu memandu kata kat dia yang aku tak dapat belajar hari nie. Cikgu tu suruh aku bayar habis sebab nak booking untuk JPJ Test Jumaat nie. Aku pun okay je. Aku kata aku akan datang rumah dia pukul 11 pagi nanti. and, he says okay. Dat's lucky enough!

So, pepagi nie aku on PC, macam biasa on facebook, twitter, tumblr, formspring blog. HAHA. ambik kau, sekali semua aku on. Tiba-tiba phone bunyi. Adik aku angkat, dia kata tak tau siapa. Mesti cikgu. Kata hati aku. daaannn, memang cikgu pun -_______- kenapa dia call? okay, dia nak suruh aku sign something. Sign apa? Dia nak bagi tanah kat aku ke? hakhakhak :P berangan ~ Bagi tanah apa, macam cerita dalam drama pulak nak bagi tanah bagai nie. Lepas tu dia kata duduk je rumah, nanti dia yang datang. haaaa. okay. TAPI...aku tak mandi lagi. hehe. alaa tak syok la mandi awal time cuti-cuti ni. apa kes? HAHA.

Cikgu datang rumah aku. Dia hon-hon. eleh.. tak payah hon lah, bunyik enjin kereta pun dah kenal. broomm broom tu. err --' Ni bukan kes mengutuk kan ? heh. Aku keluar rumah. Tengok seat depan ada cikgu dan... someone else. Kat sebelah cikgu tu. who is that ? Handsome kut! HAHA. wtv la aku maintain je pergi kat cikgu.Tapi aku tak mandi lagi ni tau. Halal lah. dorang bukan tau pun. ahaks. Then aku sign apa-apa yang patut dan bayar duit. cikgu macam nak je aku belajar hari nie. "Petang ni tak free ke? belajar petang ni".. erm tak tau lagi. tu la jawapan aku. turun KL mana boleh kejap-2, tak pun sampai malam kut. apa lah cikgu ni. -.-

and seeeeeeeeeeeee that ! Thanks to be to Allah cos hari nie HUJANNNN ! :) Bila aku nak belajar memandu je, tak hujan dan bila aku taknak belajar memandu, HUJAN. haaa kan terbaik tuh! Alhamdulillah :) Hikmah kaann,kaann. hehe :P


MY HOMETOWN. I LOVE KL FOREVAHHH !
Thanks to be to Allah. but please, pray for our muslims, please pray for GAZA! 
FREE GAZA !


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa