The One and Only
2 more days
Saturday, November 17, 2012 • 11/17/2012 11:29:00 AM • 0 comments


Kejadian ini berlaku pada 16/11/2012 tapi diceritakan pada keesokkan hari.

Well,Hello there! Pagi lagi handphone dah berbunyi. Pukul 9 pagi tuh. Bunyi lagu 'one more night'. Tu bukan mesej masuk tapi ada panggilan masuk. Dalam hati aku merungut, kacau orang tidur betul lah! Hanya dalam hati. Nak jerit kuat-kuat buang suara je , macamlah orang yang call tu dengar. -_____- Weh mengantuk tahu tak, apa nih pagi lagi dah suruh orang bangun. Mak bapak aku pun tak kisah aku bangun pukul berapa. haih.

Tengok henfon.

Nombor tak dikenali. Tapi aku tahu tu nombor siapa. -Cikgu. Cikgu memandu. Aku tak save nombor cikgu tu, sebab.. malas. Buat apa nak save nombor yang tak penting. cet! nampak tak kat situ, jangan bagitahu cikgu tu okay?

Aku angkat. Tak,belum lagi. Sebelum angkat tu, aku berdehem beberapa kali. Betulkan suara supaya tak cam yang aku baru bangun. ehem..

"Hello"

"Aqilah ke? free tak? nak belajar tak hari ni?"

haaa? okay, stay cool. " bila?"

"pagi nie, pukul 10 saya ambik"

okay,ni baru betul-betul terkejut. HAAAAAAA?! "erk.." takde jawapan. Aku macam nak tercekik. Padahal tak makan apa-apa pun masa tuh. Aku yang tadi mengantuk, terus jadi segar bugar. Macam baru kena simbah air!

"boleh tak?" tanya cikgu tu.

"aa..aaa.. boleh2. bagi saya siap-2 dulu lah"

"takpe kamu siap dulu. saya kat Danau Kota ni, 10 minit saya sampai rumah awk"

End called.

WHAT THE.... ?! 10 minit? Aku tengok jam. Pukul 9.30 pagi. Aku terus terjun dari katil. Mandi. Selaju yang mungkin. Pergi dapur, abah dah siap masak - mee basah. okay, sedap! abah taktau kat mana. Keluar mungkin. Aku dah siap semua,terus keluar. Cikgu dah sampai. wuuuu sempat.

Well excuuUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUu se me
Hari ni kena puji sebab buat atas bukit tu yang terbaik punya. Cikgu tu yang cakap aku buat terbaik hari ni. Bukan aku yang cakap. Tapi, parking aku tak elok lagi. Aku rasa macam... ahhh dah tak ingat! apa entah cikgu cakap tadi yang pasal pusing-2 tayar tuh. hakhakhak :p confirm kena bebel esok. Nooo!

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa