The One and Only
The journey
Friday, November 16, 2012 • 11/16/2012 02:32:00 AM • 2 comments


Assalamualaikum.
Handsome kan boys atas nie? :P Ish, okaaaay I dont knw how to begin. Hehe I cant sleep actually. Im so bored haha tu la pasal siapa suruh tidur ter-awal. Aku baru bangun tau sebab tidur tadi around 8. Taktau lah kenapa penat sangat lately ni, mungkin sebab dtg bulan,mungkin. Im gonna tell you guys what Ive been doing this whole day. Okay I woke up around 1 PM heheh. I didnt go out w my friends or anyone. But, ada la juga -_____________- Kalau cikgu tu tak call takdenya aku nak bangun, maybe aku bangun pukul tiga kut. HAHA.

cikgu apa?

anyways.
Actually lesen aku sangkut sampai L sahaja. why? sebab aku kan sambung study. Kat Perlis pulak tu, camne nak habiskan time tu kan. So pagi tadi, ehh tengahari tadi cikgu aku call,dia tanya hari ni nak belajar ke tak bawak kereta tu then I said Yes. Then I gonna hit de shower. harharhar~ see that last minute baru cikgu nak call, dia kata nak ambik pukul 2. So aku ada masa beberapa minute je untuk bersiap.

Bunyi hon berkumandang di depan rumah. Itu menandakan apa? Cikgu dah sampai. Sampai-sampai je dia suruh aku bawak. Cet! Then aku pun bawaklah even haritu malas gilaaaaa tapi disebabkan nak dapat P punya pasal, dengan paksa rela aku mahukan diri ini untuk habiskan dalam beberapa hari nie jugak. Okay. Niat salah. Aku buat semua ni kerana Allah. InsyaAllah, aku akan dapat lesen P dalam masa cuti ni. Niat aku kadang-kadang salah, bila perasan cepat-cepat betulkan. Biasalah, manusia....

Time memandu tu dari keramat ke Taman Permata, dan terus ke Melawati. Weh, aku sebenarnya tak faham bila masa nak tukar-tukar gear nie. Tapi sekarang dah faham, dia kata tukar bila rasa laju. Tapiiiiii.. aku taktau cmana rasa laju sebab, masa aku drive tu kan, tak rasa apa-apa. maintain je. camana tuh? Aku boleh drive kalau cikgu tu bagi arahan bila masa nak tukar gear. Tapii bila part cikgu diam je tuh aku dah gelabah. cikgu kata dia saja diam sebab dia nak tengok apa aku buat lepas tu. If aku taktau nak buat apa, cikgu tu kata aku tengah khayal. Then I said la NO! okay, tu dikira melawan ke? bukan kan? Walaweh apa salahnya aku menidakkan yang benar. Aku tak tahu nak buat apa sebab aku tak berapa nak faham part tukar gear tu, and dats why la aku diam. It means aku sedang berfikir. apakah yang harus aku lakukan selepas ini. Tengah fikir tuh. Cubalah faham ! Orang tua memang tak faham remaja ! shit

Aku dah sumpah seranah dah bila mata aku berair. what the heck. Cikgu just tegur je pun. ayatnya berbunyi begini.
" kenapa kamu tak dengar arahan saya? semalam kamu dah okay dah drive, hari ni kenapa jadi macam ni "

Nampak tak kat situ. Ayat dia macam memerli dan merendahkan. Okay, it's okay kalau korang tak sependapat dengan aku. But, why Im so sensitive?! cikgu tuh tegur je kut, nak nangis bagai asal? Jangan nak manja sangatlah! aish. Itu aku tengah cakap dengan diri sendiri ye. Harap Maklum. Actually, aku tak faham kenapa aku jadi macam nie. memang betul semalam boleh. Sebab.. k, kenapa semalam aku drive sangat sempurna sampai cikgu tu memuji memuja aku? sebab, setiap kali nak tukar gear, cikgu tu yang bagi arahan suruh aku tukar tapi hari ini cikgu tu suruh aku buat sendiri tanpa memberi arahan. Dia senyap macam tu je. Elok sangat ler tuh. Weh mana aku tak kelam kabut! korang bayangkanlah... ish! cikgu tu kaaannn buat dek je bila tiba-tiba mati enjin. Dia suruh aku fikir sendiri how to solve it. cehh dah macam maths pulak. Tapi serius aku tak ingat kenapa boleh mati enjin tiba-2 tadi. Mungkin sebab aku tekan klash dan break beserta tukar gear? Mungkin. Aku tak berapa pasti sebabnya, kerana... masuk telinga kiri keluar telinga kanan! Damn. mana boleh camnie. Please help me...wuuuwuuu :'(

Esok ada test lagi so I hope I can do it! Mesti dapat lesen P sebelum balik KMP. ehhh today is friday la. Kejap sangat kan masa berlalu? Aku sayang KMP tapi aku taknak balik KMP lagi. Tak puas berguling-guling di KL nie lagi. wuuuwuuu.

anda dah bersedia  balik KMP?
Ni Muka annoying bila orang tanya dah bersedia balik KMP. hakhak :P

GOOD LUCK FOR KAKOM KMP GEN 13, YOU CAN DO IT!
*dapatkan semua emas. Semua hak milik KMP*heheh

one more thing, PRAY FOR GAZA, please. :'( Umat Islam disana sedang berhabis-habisan dengan si laknat Yahudi. Allahuakbar! 

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa