The One and Only
kmp's
Sunday, December 23, 2012 • 12/23/2012 03:28:00 AM • 0 comments

Assalamualaikum readers.

Kebelakangan ni aku jarang sangat updates. Sebab aku busy. dengan study dan dinamika. mula-mula dulu rasa tak sabar dinamika tapi lepas dapat tahu, serius kemahiran ni sangat tak best !

Lepas aku gerak ke KMP untuk second sem, langsung tak update hinggah hari ni. Aku mula berjinak dengan blog semula. Aku balik! Aku kat KL sekarang. Aku cuti sekejap je, sampai hari krismas. Krismas tu aku balik KMP, sambut dalam bas. Hihi.

Aku ada banyak cerita nak kongsi. Banyak sangat! Aku tak tahu nak mula dari mana. Tapi yang pasti, mungkin akan up-to-date pelan2. Well, aku suka menaip. Eh?

Kat KMP kitorang ada acara. -KAGEM. sukan antara blok. kat KMP ada 9 blok. Dan, aku menetap di Blok/komsas A1. :) Kaler kitorang Hijau. Dan, kitorang Android. Hikhik.

PEACE (Y)



* A1 super duper rock rock ROCK ! :D

Acara sukan tu buat hari ahad. Dan, lusa pula result keluar ! berdebar-debar warga kmp dan blok peperiksaan telah dibanjiri dengan pelajar-pelajar ~ haritu merupakan hari 'terima kenyataan'. alhamdulillah my result not bad la, sedih tak dapat 4flat, roommate ada dua orang 4flat. Takpe, sem 2 cuba lagi. In sha Allah :')

*Taknampak sangat kut sebab pelajar ada kat celah bangunan tu. Gambar ni dicurik di kmp's group


Then Jumaat.-Malam. 
ada pertandingan Busana. For girls only-LADIES NIGHT. Budak-budak lelaki cikgu bagi dorang tengok movie kat DK1 atau DK2. Boleh pilih movie mana yang dorang nk tengok, best la tuuu ada dua pilihan. Dan, pelajar perempuan di DSK. :) Roommates aku ada masuk acara ni, dia design dress tu and memang lawaa tapi sebab malam ni bertemakan alam sekitar, so that yang banyak mnggunakan alam sekitar kat baju dia la pemenang. Tapi dorang semua sangatsangat kreatif. Surat khabar dijadikan kain, sudu dijadikan corak, plastik,tin, dan banyak lagi laaahhh. semua dah buat yang terbaik ! Tahniah !




.
.
.

Dan, malam sabtu pulak ada pertandingan video pintomen. Pelajar lelaki sangat kreatif dalam buat video tuh, dorang yang pegang juara dan naib juara. congrats. :) Semuanya terbaik ~ 

PENGALAMAN MENGAJAR ERTI KEDEWASAAN :]

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa