The One and Only
Allah knows better
Sunday, May 19, 2013 • 5/19/2013 01:17:00 AM • 2 comments

Ni gambar masa sem 1 kat KMP. Aku bergambar dengan Farah. Dia orang pertama yang aku kenal dalam kelas tu, A6T3. Orangnya baik dan lembut. Perwatakan dia buat aku teringat kat Nur Ili Ilham. Cakap pasal Ilham, untuk pengetahuan awak-awak yang tak tahu cerita asal usul, maka saya nasihatkan lebih baik diam. Buat Nana, awak jangan salah faham. Semua ni terjadi tanpa tak diduga. Saya dah tahu cerita sebenar. Dan, lelaki yang salah dalam soal ni. Sila berdepan jika tak puas hati. Bukan nak bertengkar. Kita sesama muslim. In sha Allah, Allah ada rancangan-Nya sendiri :)

 A6T3's. ex-KMP. Gambar ini diambil petang sebelum paper ekonomi. Hihi



Hari ini, sekarang dan waktu ini, saya sudah pun bergelar BEKAS PELAJAR KOLEJ MATRIKULASI PERLIS. Dan, semoga saya dan kawan-2 dapat menjalani kehidupan diluar dengan kuat dan semoga berjaya didunia dan akhirat. :'D I miss you guys.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa