The One and Only
Kali ketiga pengalaman bekerja.
Sunday, May 19, 2013 • 5/19/2013 01:06:00 AM • 2 comments

Hello world! Assalamualaikum.
Jawab salam k.

Okay sekian lama tak meng-update, hari ini alhamdulillah berkesempatan untuk menulis blog lagi :) Cuti ni aku buat apa ? Aku kerjaaaa :D Kerja tu memang memenatkan TAPI semua kerja penat untuk dapat hasil yang baik dan halal. Ingat, ada banyak lagi pekerjaan yang memenatkan. So, jangan mengeluh. Untungla kan sebab kerja aku pun dok dalam air-cond~

Banyak taa ? Hee tak lama lagi aku nak pakai Iphone :P

Aku sekarang kerja kat wwm. Well, not bad lah. Semua okay. Kawan-2 kerja pun sporting and supportive. And I love it. Kat sana laki semua staff cina tapi perempuan semua melayu. Hihi.

His name is Soo. Ni gambar sebelum dia berangkat ke United Kingdom. Dia sambung belajar. Ohh miss him :')

Macam biasa kan, weekends mesti ramai gila orang kat wwm. Ahad paling ramai. Kedai tak putus-putus orang masuk. Takpe, komisen banyak. :]

Alhamdulillah.



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa