The One and Only
Be friendly like me babe
Friday, May 3, 2013 • 5/03/2013 02:26:00 AM • 0 comments

Salam.

Pertama kali alhamdulillah diberi peluang untuk bernafas dibumi Allah ini lagi. Lama suda tak menjejak di laman sesawang ini. Kini, aku muncul balik. Rindu? Hihi. Miss you too.

Alhamdulillah dah habis PSPM2 yang sangaaaaat ... derite. hakhak.

A1309. Blok A1. Siti Aishah. Mula-mula aku jejak kaki dalam bilik tu, aku tak pandang langsung dorang. Mak aku yang tegur dorang and wakilkan aku untuk sesi perkenalan. ahaaa! Memang padanlah, bukan aku yang cakap. Tapi kawan-kawan bilik aku, dorang kata, first jumpa aku, nampak sombong yang amat. Main handphone jeee. Tapi selepas berbulan-bulan menginap di dalam bilik yang sama, mereka, kami dapat mengenali antara satu dan lain. Aku bersyukur. Sebab roommates yang aku dapat di kmp satu kepala dengan aku. Alhamdullilah. Mak aku kata, itu satu nikmat yang Allah bagi.
Kitorang sama. Tapi berbeza. Kitorang sama-sama geng anti-pengawas kat sekolah dulu. sep sikit! Hihi. Kitorang sentiasa susah senang sama-sama. Yanggg paling tak dapat dilupakan bila pertama kali aku nampak charlie. seekor binatang sawah padi yang boleh dikategorikan merbahaya. Klau dia gigit, memang rasa gatal,pedih-rasa melecur and rasa nak garu jeee. bagi elakkan dr garu, kitorang paka bunoplus.

Okay First nampak charlie tu,time aku nak terkuncil. Dalam tandas tu, aku scan dulu sama ada selamat untuk mebuang atau tidak. sangat berhati-hati pada awalnya. Aku nampak cahrlie tu berbadan merah berbelang hitam. Kecik je tp kalau kena gigit, Ya Ampun!

Lepas aku nmpak,aku lari dalam bilik bgitau diorang yang aku jumpa charlie. Well,first time nmpak kn,memang jakun. kawan-kwan aku pn lari gak ikut aku tgk charlie dlm toilet. Dah nampak,kitorang cabut. Ohh time tu mmg cuak betul. Taku bende tu gigit, malam tu kitorang terus search 'charlie binatang sawah padi' kat Encik google. waaaa dalam tu mmg banyak betul la kn cerita yg bnatang di sememangnya merbahayakan.

Then, malam tu ktorang tidur dengan pakai stokin, tudung, dan selimut. HAHA sampai cmtu sekali kan? Aku siap update dlm fb lagi hheee. mula2 mmg cmtu. Lepas dah pertengahan bulan, dah bosan da nampak charlie nie. Bila dia ada je, kitorang bunuh dengan senjata iaitu, tampak dia dengan seletip. daaan, selamat! First aku kena gigit kan pipi. kedua, kat leher. Nasib baik boley ilanggggggg.

nieee gigitan charlie yg paling besar aku pernah kena. selalu dia gigit sikit2 je. Nie kena ekor dia,tu jdi cmni. kenangan2..


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa