The One and Only
Balik Perak !
Thursday, June 6, 2013 • 6/06/2013 11:14:00 AM • 1 comments

Assalamualaikum bloggians.

haha nama baru :P

Lama tak menghapdate belog ni sebab saya kerja. Pukul 10 pagi sampai 10 malam. Hari ni nak kongsi pasal perkahwinan kaklong. Oh ya, hari ni dapat update sebab aku cuti :] HAHA. banyak kali ohh cutii time kahwin kaklong lagi aku ambik cuti dua hari- sabtu dan ahad. Pastu Isnin tu aku rasa malas nak pi krja so aku ponteng. Hihi. Dan,hari ni memang hari cuti aku - seminggu sekali je cuti sepatutnya. Bulan ni banyak la kena potong gaji... wuu.

Padan muka. ceh!

okay, mula-2 nak ucapkan selamat pengantin baru kat kaklong ! Kaklong tu sepupu aku, bukan kakak aku. Kitorang dalam famili besar pun panggil dia kaklong. Kalau kakak aku, takde makananya nak bahasakan diri dia kaklong. Hahaha. Pelik je panggil kakak aku 'kaklong'. Tak biasa -.-

So here our picca =)
Maklong sempat on call tuh :P

haaaaaaaaa sebelum sampai rumah pengantin lelaki, kitorang tunggu keluarga maknjang dengan keluarga paklong sampai sebab nak konvoi ramai-2. Keluarga aku dan maklang yang sampai dulu so kenalah tunggu dorang. Dari dok tunggu tak wat pape kan, kitorang singgah mini zoo dekat-2 situ. yang penting FREE :)


Dalam gambar atas ni time on the way. 
1. dalam kereta tengok TV.
2. muka scary Ayeshah
3. Athirah bajet cun.
4. Aku dan muka separuh Athirah.

* Time ni kakak aku takde. Dia tak balik kampung sekali sebab ada exam. So happy holiday and Best of luck to my sistah ! (Cuti sekolah dah nak habis).. hohoho.

Wish me luck for my result. Pray for me and Im pray for you. (Hari ni result keluar.. gulp!)



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa