The One and Only
Perlis-KL-Johor
Tuesday, January 14, 2014 • 1/14/2014 01:04:00 AM • 0 comments

Assalamualaikum dunia :) Hello world :)

ni cerita kat U.

Rata-rata orang tanya. "Matrik?"

aku angguk dan senyum.

"Matrik mana?"

aku jawab , "Perlis" sambil tersenyum.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 KMP. - Membawa 1001 kenangan pahit manis suka duka. Walaupun mula-mula hati aku berat nak ke sana. Sangat berat. Last minute baru aku prepare barang. Aku rasa sangat jauh. macam, hujung dunia.

Tapi, lama-lama tempat ini, buat aku jatuh cinta. kawan kawan sekeliling yang memahami :") cikgu-cikgu dan pengarah yang tak pernah jemu bagi ilmu, motivasi, bimbingan dan sebagainya.

.
.
.
.
.
.
.

"Mak aiiiii jauhhnyaaa perlis !" majoriti yang tanya aku, akan balas dengan ayat ni. haha. mesti ah. memang jauh pun.

Ni kes aku tak mohon pun matrik perlis. takde dalam senarai. dan, tak terfikir langsung akan dapat matrik ni. Sampaikan satu masa, cikgu Kartina bagitahu kitorang ..

"Sebenarnya masa pemilihan kamu untuk masuk ke matrik mana ni, sistem rosak. tu yang ramai betul remaja KL dan Selangor dapat Perlis. Remaja Perlis pun tak nampak, dah hilang bawak kemana entah "

hihi.
Oleh sebab itu, aku sukaaaa. Salah satunya aku dapat matrik ni pun ade kelebihannya. Ttak rasa sangat dok Perlis sebab majoritinyaaaa orang daripada KL/Selangor. boleh pulak rosak ? haha. Ini lah hikmah. Allah sebaik-baik perancang :)

So kalau nak balik Keyel tuh, memang berselerak dimana sahaja akan jumpa budak KMP, yang nak balik keyel. tu yang tak takut pun kalau balik sesorang. hehee.

Dan sekarang, kat Johorrrr pulakkkkk :'/  Not bad. tapiiii tak ramai orang keyel seramai kat kmp duluu. so chaiyok for 4 years in Johore ! Ignore the haters. 

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa