The One and Only
031210
Friday, March 12, 2010 • 3/12/2010 03:40:00 PM • 0 comments





Sekolah tadi balik pukul 12 setengah tapi lepak kat atas sampai pukul 1 tunggu kawan lama sangat. dah nampak dah muka dia, okay mungkin itu kawan aku tapi aku tak tegur then terus saje balik rumah. eh tak balik rumah lagi,pergi permata , rumah fatimah. kitorang story2 pasal sekolah tadi dan has tape rilex k. fadilla, fatimah, biar dowg shja yang tahu perkara ini. pukul 2 setengah balik rumah nenek aku jap, tengok mak aku dah balik rumah. habis duit buat tambang teksi tadi. RM3.20, aku ada RM3 je, tapi pkcik teksi tu suruh aku ambik dalam rumah lagi 20 sen. tamak duit betul bagilah murah ckit dah tau aku ni budak sekolah.

sampai je rumah, bukak tudung dan campak beg.*err bukan,bukan, gantung beg sekolah . okay , then kemas bilik ckit2 je coz kakak aku nak balik. okay dah siap, aku tgk henset, ade 12 misscall dan 5 mesej daripada orang yang berlainan. okay aku tade kedit nak reply.

*122#

Baki:0.00, Tarikh
luput:14.03.2010.SMS Bonus:0

perggh.. satu sen pon takde. kdit aku memang habis lah.

okay aku malas nak keluar semata-mata nak beli topap. kalau aku kt ipoh sekarang, gerenti aku dah beli topup kt pak uda aku. aku rasa sangat bertuah coz semua sepupu2 dan keluarga besar aku ada pekerjaan yang sangat bagus dan banyak kebaikan. ramai saudara aku jadi cikgu, doktor,arkitek,pekerja topup dan banyak lagi.

aku bersyukur kerana dibesarkan dalam keluarga yang kuat agama dan sepupu2 yang baik hati serta ada pegangan agama.alhamdulillah.

Umi, alamak hari ni aku kena masak pulak. Mak aku sakit. sakit perut je. dah la mak aku kena jaga budak-budak kecik nih! erhh., tu lah aku suruh ambik orang gaji. tapi kata mak aku,

" kalau ambik org gaji, dia nak tidur mana ? "

Ye. betul jugak. fikir aku. sememangnya rumah ku ini bilik hanyalah untuk keluarga ku. memang sudah ngam2. cukup2 je. tapi bila nak tambah lagi sorang,, ... err tak payah ckp laa.. memang sempit kot.

orang gaji ku ini selalu datang hari minggu je. sabtu dan kadang2 ahad. alaaa, bukan nya buat semua keje pon. just cuci pinggan, kemas rumah, sapu sampah, gosok baju, basuh kain, vakum dlm rumah, kemas bilik, dan mop lantai. bukan banyak pon kan.

okay. so boring. oh aku baru teringat. hari ni ade tuisyen akaun tapi aku x pergi plak, malas ? no laa.. aku kn balik lambat coz study.

"arrrrrrhhhhhhhhhh"

ape pulak tu ? dengar suara nya menjerit macam nampak hantu je.dan aku terus tanye. "nape Nya ? "

" Y pukul Nya." Amirah Zafeerah mengadu.

Aku mula naik angin, ni nak kena belasah ke ni asyik kacau orang je y ni. sabar jee laa. tapi,hakikatnya aku memang tak bole nak sabar dengan perangai budak ni. nakal sangat ohh. ape lagi, aku terus cubit Y dan kurung dia dalam bilik. Aku fikir, dia akan menyesal dan takkan buat org lagi, tapi..

bila aku mengintai didalam kamar yang aku kurung tadi, budak ni tgh main dengan kereta dia sambil tersengih. ahh... sabar jee laa...

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa