The One and Only
nak tinggal hostel !
Thursday, March 11, 2010 • 3/11/2010 10:13:00 PM • 0 comments

Ini kisah aku. Kisah yang penuh pahit manis. Aku hanyalah seorang remaja perempuan . masih bersekolah. Aku biasa-biasa sahaja, tidaklah genius. Cuma kurang usaha. hee. Aku seorang yang agak malas, dan kadang-kadang tersangatlah rajin. ikut mood lah. Aku rabun jauh tetapi tetap degil untuk memakai spec mata. lagipun aku baru sahaja rabun, aku rabun sebab duduk menatap komputer lama-lama. aku tahu mata akan rosak kalau melihat skrin komputer lame2. tetapi, apakah daya, aku tidak boleh lakukan, satu hari tidak berada di hadapan komputer, aku akan berSMS. itulah , aku pernah beritahu mak.

"mak, lia nak duduk hostel lah! bosan lah duduk rumah! bising dengan adik-adik yang memekak.." aku mengeluh.

"kalau dapat tinggal je lah kat hostel, bukan senang nak dapat"terang mama.

"alaa.. ma doakan lah, kan doa mak kan dimakbulkan."

"insyaAllah.."balas mama.

tetapi, setelah aku mohon sekolah teknik, aku pula sayang sangat nak pindah. semata-mata nak masuk kawad , aku tidak jadi menetap di hostel yang telah aku idam-idamkan sebelum ini. aku lebih memilih duduk di rumah supaya dapat ke sekolah dan berkawad seperti dulu berbanding tinggal di hostel.

Aku tidak tahu mengapa, aku teramatlah suka berkawad. mungkin itu juga salah satu hobiku. entah,aku tidak mengerti,.

tinggal asrama atau duduk rumah ?

mestilah asrama! itu jawapan di dalam hatiku. tetapi, aku ingin sekolah situ lgi, usaha aku dan rakan-rakan yang lain. ya, nampaknya aku terpaksa bersekolah di sekolah itu hinggalah aku tamat persekolahanku dalam tingkatan lima.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa