The One and Only
Keeping It Inside
Friday, May 20, 2011 • 5/20/2011 01:58:00 PM • 4 comments


Hi and Assalamualaikum :)
what's up ?
Hari nie exam akaun memang syok jer buat akaun realisasi, akaun bank and akaun semasa. Ringaaaan jer kepale, laju jer tangan. HAHA. Bessttt tahu ! Tapi, lepas pegii soalan 4, aku tak hingat ape2 pasal akaun penyesuaian bank. err memang parah ohh. Rasa nak menangis jerr dalam kelas tuh jugak :( 

Ahh, aku geram gilaaa. cmane lah bole lupa tetibe nie an. haih. 

image

Hari Rabu depan aku free :) Last paper hari selasaaa.
Aku geram sangat buat exam tadi an tetibe je bole luper.
Last paper, add math. Aku takkan lepaskan peluang. Taknak lupaa lagii !
k Bhaiii nak study. taaakooot kot.

Aku baru lepas bace entri tubelawak nie. Banyak pengajaran :)
p/s: tade kene mngene ngan add math. Hihi





The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa