The One and Only
Good bye 2011 ♥
Friday, December 30, 2011 • 12/30/2011 06:00:00 PM • 0 comments

Last friday of 2011. really ? biaq betoi kejap sangat masa berlalu :') Aku rinduuu kawan-2 akuu. aku pernah post pasal nie dulu kat SINI . Sekarang nie, hari nie, saat nie semuaaa kawan aku buat hal masing-masing. Hal dorang lah. Tak dapat lagi nak jumpa dorang setiap hari mcm kat sekolah :') Sumpah rindu. Setiap pertemuan, pasti ada perpisahan kan.

Tahun 2012 macam payah je. sebab apa? Diorang semua mengeluh sebab belajar math, science, add math, Bio, Physics dan sebagainya dalam BM. Haha, kalau aku pun rasa semacam je. Memang susah. Elok-2 dalam BI kenapa nak tukar dalam BM pulak ? Kesian dorang. English is better aku rase. Yeah.





Nie video Nazeera.Kalau nak dengar suara dia, just PAUSE lagu aku dekat atas SHOUTBOX tu. orite? Okay, aku kenal dia sebab dulu masa kecik-2 suka main dengan dia dekat padang permainan. Main buaya-2 :) Zaman budak-2 memang best kaaann. And sekarang nie kitorang dah dewasa. Dia cantikk sangat kan? Bertuah Nazeera sebab dia ada suara yang merrrdduu ! :D And good luck for Spm :)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa