The One and Only
HAPPY NEW YEAR
Sunday, January 1, 2012 • 1/01/2012 12:14:00 AM • 0 comments

Okay, tajuk entri memang datang dari kepla sendiri. Kalau usha blog yang lain. mungkin ada yang sama. Sebab aku update memang tepat jam 12.06 AM. Tapi, bunyi bunga api sangat perlahan. Tak jadi pergi KLCC sebab balik lambat. Baru balik dari Bangi. Haih. Takpela. Member semua ada kat sana. Tapi apalah sangat, macam tak pernah pulak tengok bunga api. Aku batak je cakap, tapi tak pun pergi. Sudah semestinya sesakkan dekat sanaa. :) Islam my Life.

2012. Yeah, sekarang nie kenangan 2011 sudah berlalu. Masa sangat sekejap berlalu. Dan berbagai-bagai kenangan pahit manis yang aku lalui. Yeah, seperti biasa semua orang ada azam baru dan sudah pastinya nak jadi lebih baik daripada sebelumnya. Okay aku tkde ape nak cerita sebab sekarang tengah gemuruh dok pikiq cuti.

cuti apa? Aku baru je mula kerja tapi aku nak mintak cuti sehari dengan boss aku tu. Tapi sekarang serius takut gila nak cakap dengan dia. Dia tu tak garang. Tapi ikut mood jugaklah, mood baik baru nampak kemanisan wajahnya yang manis tu. HEHE. Aku nak cuti pun bukannya saja2. Sebab aku ada ujian komputer sabtu nie. Wahhh sumpah takut. Okay. Harap-2 lepas. Aku takut dengan ujian komputer. Aku takut dengan nak mintak cuti dekat boss. Korang yang baca nie, doakan aku supaya boss tu sangat-sangat baik dengan aku dan bagi aku cuti dengan rela hati diaa. HAHA. Lol. Okay see ya :D

Oh ye, weh tadi gelabah gila ah kan. MU kalah. apaa semuaa nie? HAHA. okay takpe, We still love you Manchester United ! Loves, Your Fans :D
 Happy new year everyone! May 2012 bring you more blessings and great memories. Let us all leave all the negatives in 2011 behind us and bring the positives with us.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa