The One and Only
You dont feel what I feel
Monday, January 2, 2012 • 1/02/2012 03:08:00 AM • 0 comments

*kesat air mata*

tiba-tiba. HAHA. aku tak nangis pun tapi terharu. Aku baru je lepas bangun dari tidur. Well, tinggal UK kan, tu yang bangun waktu cmnie. Its 2.56 am. Hari nie serius penat sangat-sangat. Ramai gilaa costumer ! Berdiri berapa jam aku tak ingat sampai kaki lenguh sangat nie. Balik rumah terus tidur. Nasiblah hari nie mrs P datang so aku tak lah nak mintak izin keluar waktu ramai org tadi. 


Dear Hasnol, besok awak pergi PLKN. Saya harap awak selamat sampai ke sanaa. Saya juga berharap semoga awak mnjadi seorang insan yang lebih baik. Sekarang nie pun awak baik, tapi saya nak awak lebih baik :') Yeahh, lumrah kehidupan dan saya tahu sangat-sangat kat sana for sure awak akan dapat awek. HAHA. sesungguhnya saya tak jealous. Ye, saya okay. Saya dah tahu apa bakal jadi. So saya tak kisah sangat. Saya cuma harap kita takde apa-apa lagi lepas nie sebab saya sangat letih bila masuk dalam permainan awak. Yeah, thats true. Saya tak kisah pun kalau awak pergi dalam hidup saya sebab saya ada ramai kawan yang selalu ada dengan saya. Ayat last tu mungkin agak kejam. Tapi ni yang saya rasa. 

Sekian. Loves, ME.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa