The One and Only
HE'S BACK! OMG HE'S BACK
Tuesday, January 3, 2012 • 1/03/2012 01:43:00 AM • 0 comments

what the .. ? who's back ? Well, I'm so happy for sure. I mean for us. Lol. I've had a great time for the last two days. Yeah its 1.18 AM but I'm still awake and fresh. wahahaa. Wehh kerja tadi memang penat sesangat sangat tapi korang tahu tak kebelakangan ni aku tak boleh tidur jam 'PAGI' macam nie -.- kesian kan ? K takde sape kesian. forever alone ~

Okay, back to the title, Who is he ? He is the only person who never gets tired of listening to my pointless bullshit again and again. <3 Not 'him' but them actually. We are just a friends and you know what, they are better than mr K. -_________-
|
|
V
qilazahiraa:

|
|
V
Him

Dan, sangat kurang hasam kaaann ayat dia tuh ? HAHA. Tapi aku suka. Lol. Dia sangat baik dengan aku. Tapi aku yang salah pilih. D: Tapi, sekarang ni prinsip aku couple tu haram so ape pun terjadi aku taknak couple melainkan Kahwin . HAHAHA. ~

Tadi time kerja aku jumpaa kawan yang dah lamaaaaaa sangat tak jumpa. Ok, aku baik sangat tegur dorang. And dorang pun tak lupa 'kami'. Dorang kata lepas nie nak pindah johor pulak.Biasalah bapak dorang punya cawangan memang banyak. Last kitorang bertemu pun masa aku darjah 4. Ok ingat lagi. Mereka dulu sangat rapat dengan adik-beradik aku sebab setiap kali balik sekolah mesti singgah rumah nenek aku :) Oh yeah rumah nenek aku memang depan sekolah rendah je. Kenapa mereka ? Sebab dorang tu KEMBAR. Kembar tigaa ! Syahirah, syubli and Syazali. :') Miss them sooo much ! Balik je rumah pukul 10.50 malam tu terus aku serbu adik aku.
Me : cuba teka aku jumpa siapa tadi ?
My brother : siapa ?
Me : teka ahh beb.
My brother : Elehh bagi je ah tahu. Setakat Nazmi depan rumah boleh jumpa.
Me : Papp Nazmi. Weh aku jumpa kembar tiga laah ! Syahirah, Syubli,Syazali.
My mom : apesal tak mintak facebook dorang ?
My brother : betul ke? wahh lama tak jumpa doranggg. nape tak mintak nombor tepon ?
Me : Weh time tu aku kerja kot. Tu pun curik-2 borak-2 dengan dia. HAHA.
 Hee my mom tiba-2 menyampuk suruh mintak FB. anddd aku pun tak terfikir nak mintak fb. Or no. tepon. So hilang macam tu je lah :( K. dunia nie kecik. Kalau Allah pertemukan kami, mesti jumpa punya satu hari nanti :')

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa