The One and Only
May please be good
Thursday, May 1, 2014 • 5/01/2014 07:47:00 PM • 0 comments

Assalamualaikum readers.


1st May. Bermulalah bulan May, bermulalah hari hari sibuk aku dan lain lain. Bulan ni paling sibuk sekali antara bulan bulan yang lain. maka dengan ini, aku tak dapat menulis blog lagi buat sementara waktu. kenapa? sebab final dah dekat. dekat sangat - 39 hari lagi. scaryyyy. nak kena cover dan baca balik sebab kadang kadang manusia ni cepat lupakan. dah la sem ni subjek banyak baca jeee.

dan, selamat hari pekerja! sebab hari pekerja, cafe tutup dan bas tak jalan. nasib baik bas U je yg tak jalan -.- sememangnya aku takde mood nak mengapdet harini. aku penat. badan aku letih sangat harini. sebab cuti perempuan kut. Biase lah tu. hari ni adalah hari takde mood sedunia. aku lapar tapi selera makan takde. semalam beriya mengidam sphagetti. dok fikir nak sphagetti kat TGI Fridays sedap tapi batu pahat mana ada semua tuh grr. takde selera dengan pizza hut. mak ayah pun memang tak bagi makan pizza hut. kalau nak makan pizza pun, makan domino's jee.

elok je semalam call mak. bagitau ngidam sphagetti. mak pulak cakap" kalau dah ngidam tu beli jee, kat sana takde kedai ke jual2 sphagetti."

Tak boleh blah tu mak aku pun guna perkataan 'ngidam' tuu. haha.

"ngidam untuk org pregnant laa"

"hahaha" mak aku gelak jee. sape suruh aku mulakan dulu, kan dah kena --'

aku jawab,"ade, secret recepi je la"

"aik, kat sana ada secret recepi ke?"

"haha ade la, baru buat." 

kebelakangan ni mood makan takde. badan pun sejuk jee. macam nak demam pulak. hari ni pulak ramainye kawan kawan balik negeri masing masing. seronok :'(

boleh je kalau aku nak balik, tapi dah terlambat. patut cakap awal awal dengan stap. takpelah. kitorang patut ada training minggu ni, tapi kalau nak mintak pelepasan takde masalah. palapes bukannya kejam sangat pun. 

ceritanya, ramai jugak palapes balik. yelah kan, cuti umum, satu hari tu pun macam satu minggu bagi budak U. semua nak balik. ececeh. aku pun rasa nak balikkkk :'( takpe la, hari lain. aku penat. rasa nak demam. tak larat :'( 

I need you mom.
I need my family here.
I wish you were here.
I just wish I can see you every second of my life.

kuatkan aku. Allah.


even dah balik rumah minggu lepas, tetap rasa rindu. nak balik setiap minggu je kalau boleh! This is KL and I miss KL. aku suka suasana ni dr kat BP. hm

Rindu tau tak.

Rindu bandar halaman. belajar punya pasal. sanggup bekorban apa saja. memang la penat tapi in shaa Allah kan baik hasilnya ?  siapa tahu?

Allah, I need you now and forever.



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa