The One and Only
SUTRA WELLNESS
Tuesday, August 25, 2015 • 8/25/2015 12:02:00 PM • 0 comments

hi ! lama tak update. harini nak kongsi pasal SUTRA.

 dok cakap pasal sutra. tau ke ape bende sutra ni? kain sutra ke? bukan3... sutra tu adalah satu produk keluaran SUTRA atau DRAZMA WELLNESS marketing yg dalamnya terdapat bermacam macam jenis produk yang 100% tiada bahan kimia dan halal terutamanya syampu, shower gel, penyembur yang wangi, ubat senang tidur, ubat hilang stres dan banyaklah!

 Mutipurpose Aromatheraphy Spray ; bukan sahaja sebagai penyembur udara aromaterapi tetapi boleh digunakan sebagai pembersih permukaan meja dan kaca, wangian diri, mengatasi masalah serangga, memudahkan kerja menggosok baju( kadang2 baju kemeja yang keras tuh kan susah nak gosok. bila dah gosok, kedut balik so aku spray je pakai ni then mudah je gosok:) ), menghilangkan stress (sebab wangi sangat2, kalau dh sembur tu rasa syok jee hehe) .. ada 4 haruman dalam spray ni, korang boleh pilih nak yang mana, ada pandan, citrus berry, rose senation dan sweet lavender. kalau aku taktahu nak suggest mana yg best sebab semua best. kat rumah ada 4 bau ni sekali. hehe dan macam2 kegunaan. dah lah murah rm20 jee.

 HERITAGE & GLORY
Sutra Glory ni dihasilkan daripada pati bunga kemboja. sangat sesuai utk mereka yang mempunyai sifat romantik, lemah lembut, setia dan penyayang.

 Sutra Heritage daripada pati bunga cempaka. Sesuai untuk mereka yang aktif,lasak,berani,sentiasa mahu bergerak pantas dan agresif. Aku pakai heritage spray tu. hehe sebab aku palapes time ada latihan je aku pakai hehe memang bestlah sebab wangi dan bila berpeluh takde langsung keluar bau peluh! aku tabiklah mmg takde bau langsung. aku pakai jadi mcm deodorant je. aku spray kt ketiak hehe.serius best, cubalah dulu! aku x minat deodorant sekarang ni sebab ada bahankimia dan ada yg terjadi kanser ebab pakai deodorant yg ada campur dengan bahan kimia. Kita cuba elakkan daripada pakai benda2 yang ada bahan kimia ni.


 NOVAU.
natural dan tiada aluminium. Tiada lagi maslah bau badan tengik. lebih natural dan selamat berkesan. Tiada alkohol, hanya berasaskan air dan garam mineral yang menggunakan teknologi khas. Tidak melekit dan badan tidak berbau walau peluh mencurah curah! Yang novau ni wajib lah pakai utk harian aku. hehe sebab aku student, so seharian tu pergi kelas, dengan panas teriknya lagi kan. kawan kawan aku pun pakai novau ni jugak sebab mmg terbukti berkesan takde bau ! selesa je nak gi mana2. kadang2 tu kan kalau naik bas petang2 kat U tu nak balik hostel, bau badan dan peluh orang lain, subahanallah! tahan nafas. nak bernafas pun payah weyy, rasa nak jesembur novau kat dia hahaha,over benor. tp serius weh. so kalau korang rasa korang ada bau badan bila peluh2 tu, elok ambil novau ni memang aku berani cakap 100% berkesan.

 BANYAK LAGI NAK CITEEEE. TAPI KITA SAMBUNG NANTI K.. ADA KERJA NAK BUAT. OH YE, aku nak tinggalkan nombor kat sini, manatau korang ada rasa nak cuba ,, aku jd agent utk produk ni sebab aku suka pakai ,bila kita dah pakai dan produk tu terbaik, seronok share dgn org lain supaya org lain sihat sama sama. kalau korang nakjd agent kat negeri korang pun boleh juga.

 contact me 0123353148
 atau boleh tengok ig instagram.com/jujucollections atau instagram.com/zafeerahgallery

 tq for reading !

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa