The One and Only
Syampu apa yang berkesan ?
Wednesday, December 16, 2015 • 12/16/2015 12:02:00 AM • 0 comments

HI ASSALAMUALAIKUM. okay lama benar tak update hihi. aku busy sangat sekarang ni. yelah, final year kan. bertimbun timbun lecturer bagi kerja secara mendadak pula tu --'

 hari ni aku nak review tentang syampu apa yang berkesan. berkesan ke syampu ni? berkesan ke syampu bamboo salt ni? apa tu bamboo salt? okay first of all, aku nak buat testimoni tentang syampu- syampu yang pernah aku guna sepanjang tahun 2015 ni. hewhew.

berapa banyak syampu yang aku guna. mula mula aku searching syampu yang boleh hilangkan kelemumur. nak cite pasal shampoo essence bamboo salt. shampoo ni bagi aku memang berkesan dalam menghilangkan kelemumur. okay, masa syampu tu kau tekan, toreh kepala kau dengan syampu ni. hihi memang jujurlah aku cakap, kelemumur hilang, rambut dah tak gatal ! memang best gilaaa. rambut pun lepas tu jadi lembut gila-gila. masa tu sonok weyh. cuma satu je kelemahan syampu ni tak berkesan utk aku, SATU JE ok. apa yang tak berkesan? RAMBUT GUGUR. rambut still gugur. dulu takdelah banyak sangat gugur. tp sekarang ni kalau mandi tu, memang ade la tarik rambut, gugur T.T maigadd

secondly, aku guna shampoo aromatheraphy vanilla dari sutra. okay syampu ni pun wangi sangat tauu. dan rambut sangat-sangat lembut! harga dia aku tak ingat dalam rm20 lebih gak syampu ni, paling best sebab syampu vanilla ni takde bahan kimia. tak jual kat luar mcm guardian,watson mmg xde. ni aku sertakan no fon supplier shampoo aromatheraphy ni 0122147586

okay then, sampai sini sajaa :D lepas ni nak review pasal collagen yang pernah aku makan. daa

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa